onsdag den 10. oktober 2012

Kjole pimpet med broderede knapper - en idé

Denne strikkede tunika/kjole fra Vila har jeg været rigtig glad for, men efterhånden syntes jeg, at den trængte til et pift. I halsudskæringen havde kjolen 3 hæklede knapper. De er nu skiftet ud med broderede knapper - 29 mm - som dem I så i forrige indlæg.

Der er en, der har spurgt, hvor jeg køber 50 mm overtræksknapper - de fås på www.coverbuttons.com.


Den sorte farve er altså ens - den er blot fotograferet under forskellige lysforhold. 
Knapperne set tæt på.
Tunikaen/kjolen har to lommer - de fik en hæklet kant.

14 kommentarer:

Moster Pips sagde ...

Utroligt hvor lidt der skal til, det er jo en hel anden kjole nu.
Super fin;0)
Er du i Danmark nu og hvor længe?

Kirsten sagde ...

Super forvandling, det klæder kjolen ;))

Kirsten Søeballe sagde ...

Supersøde detaljer.
Dorit når I nu er i Kbh lige nu så skulle I tage at deltage i Kulturnatten på fredag. Der er en summen af live i byen på sådan en aften :-)

margsan sagde ...

Så fin tunika- färg och modell!!!!

Marianne sagde ...

Woww - helt ny kjole - smukke smukke knapper :)

Marianne

NonnasBlog sagde ...

Hvor er det en god idé! Kjolen ser jo helt anderledes ud nu. Enkel pynt, stor virkning.

Inger Lises Verden sagde ...

Wauw hvor flot!
Kram Inger Lise

Madame sagde ...

Superfin idé at forny en tunika på denne måde, Dorit! Jeg vil straks tage din idé til mig og finde noget i gemmerne, jeg kan pifte lidt op.

dqpage sagde ...

helt vildt flot !
hilsen Mona

Moster Pips sagde ...

Passer det dig hvis jeg kommer forbi med din gave eller kan du godt li at få post?
Kh Pia

Helle sagde ...

Av og til er det ikke så mye som skal til før et plagg endrer personlighet totalt. Kjempefin ble den med de nye spreke knappene. :)

Anonym sagde ...

What a very informative site, I have found alot of very useful information here and still have a lot more to read. Thank you very much for the time and effort you have put in....

Henriette sagde ...

En rigtig god måde at pimpe kjolen op på. Måske jeg skulle lave sådanne knapper til min vinterjakke :o)

Pernille sagde ...

Det er altså en god ide. Og så ser den superlækker ud :)