lørdag den 3. december 2011

Morgenudsigt og julehygge

Okay, morgen og morgen.... kl er 10.40 og solen er måske stået op, men skydækket tillader os ikke at nyde den. Udsigten fejler dog ikke noget - her har jeg panoreret ca. 120 grader. Og husbond har fået det lille juletræ sat op udenfor (klik på billedet, så ser du det i stort format)


Adventskrans? Tjaaee, nogen rendte med tiden, så det blev den nemme løsning. Et gammelt zinkfad, 4 små stager fra Søstrene Greenes, lidt "sølvsten", sten med hæklet betræk og et par små julestjerner i en rød skål.

Og i dag skal julepynten hentes ned fra loftet, gaven til Karinas Pakkekalender skal sendes afsted og måske skal der gøres lidt rent :-)

4 kommentarer:

Madame sagde ...

Sikke en yndig 'adventskrans' - du er fyldt med dejlige ideer. Og jeres udsigt er bare vidunderlig, også med sne.

dqpage sagde ...

Den udsigt bliver da vist svær at slå ..
og julestemning i julemandens eget land .
fantastisk.
hilsen Mona

Gitte sagde ...

Skøn udsigt...bare det var mig.
Den adventskrans er bare så skøn ;-)
Hils julemanden....

Kisser Laptern sagde ...

Kære fru Olsen.

Min blog har 1 års fødselsdag først i det nye år og i den forbindelse skal der sendes nogle småpakker. Bl.a. til min første faste læser, og det er dig!!

For ikke at drukne i jul og nytår forbereder jeg det allerede nu.

Vil du sende mig din adresse?
Kan desværre ikke finde din mailadresse, derfor kontakt ad denne vej.

Glædelig mandag - og velkommen hjem.

Kirsten