onsdag den 24. oktober 2012

På den igen!

I går blev jeg indlagt igen, og opereret en gang til! Det er vist det man kalder TRÆLS på godt jysk. Jeg troede, at jeg var havnet i helvede, da jeg vågnede af narkosen, men et par skud morfin fik skovlen under smerterne - og jeg fik en gratis rus... Under sådan en morfinrus er det lidt svært at fokusere og jeg turde ikke sove, fordi jeg havde set mine afdøde forældre, der kom for at hente mig, så jeg holdt øjnene vidt åbne :-) Og jeg snakkede om snublekyser ;-)


Det var lidt svært, at se det morsomme i det, lige på det tidspunkt, men bagefter er det ret morsomt at tænke på.

Nu er jeg kommet hjem igen, lettere pylret, så jeg opholder mig mest i sofaen, hvor hundene passer på mig, og husbond servicerer mig. Og så skal der jo hænges vasketøj op, vaskes gulv og støvsuges... og...

...mon ikke han kan blive medlem af husmoderforeningen?!


- Posted using BlogPress from my iPad

Location:Nuuk

26 kommentarer:

Moster Pips sagde ...

Lyder ikke rart, håber du snart er på højkant igen:))
Kan du ikke maile mig din adresse, jeg kan ikke finde den i mit krea rod og kan kun huske noget med en postboks.
Og Fru O, postboks, Grønland så tror jeg ikke den kommer frem;0)
Knus og god bedring Pia mosterpips@hotmail.com

Bodil sagde ...

Stakkars deg! Dette høres ikke særlig ok ut. God bedring!

dqpage sagde ...

Åh nej da - sikken en oplevelse !
Hurra for morfinen - men da ikke for den skrækkelige oplevelse, du har haft.
Rigtig god bedring til dig ..
Godt du har en så flittig husalf :o)
hilsen Mona

violykke sagde ...

Ej for h..... Håber det går fremad nu. God bedring

violykke sagde ...

Ej for h..... Håber det gå fremad nu, god bedring

NonnasBlog sagde ...

Rigtig god bedring! Det er godt nok træls, at du skulle igennem en ny "runde". Jeg håber, at det vil gå hastigt fremad med dig. Godt, at du har en kvik hjælper!

Marianne sagde ...

Øvøv - du er da slemt uheldig - godt dine forfædre ikke fik held til at få dig med !;)

Rigtig god bedring - med den assistance kan det jo vare længe :)

Lydert sagde ...

Stakkels dig, håber virkeligt, du snart kommer ovenpå igen

Pia´s Hverdag sagde ...

God bedring, dejligt at du får afgivet de huslige sysler ...

Hanne Rimmen sagde ...

Jamen, jamen stakkles dig.
Nu kan det da vist snart kun gå fremad igen.
Rigtig god bedring

Anonym sagde ...

Wong Wai:
HÅBER inderligt, at DU ER OKAY NU...
Sikke noget, æv, bæv siger jeg bare...
Rigtig GOD BEDRING, my dear!

Lise sagde ...

Rigtig god bedring :0)

Kirsten sagde ...

Øv for pokker, hvor uheldig kan man være?
Dejligt at manden din kan tage over og nurse dig på behørig vis.

Knus og rigtig god bedring + en hilsen til din husalf.

Elfepigen sagde ...

Kære,kære Dorit...
Pyha sikke en omgang....
Sender dig min aller varmeste tanker og min små "god bedring engle"

Rigtig mange knus og kram herfra

Taxastrikkeren sagde ...

Kan du nu være god ved dig selv og pyt så med det huslige. Det er MEGET vigtigere at du bliver rask - så lad nu nullermændene være i fred. God bedring til dig fra Randers.

Karen S, Lykkefanten sagde ...

uf altså, det er ikke i orden, at du sådan skulle under kniven igen. Nu håber jeg så bare, at det denne gang har hjulpet endeligt og at du snart er på benene (og opretsiddende) igen. God bedring!

DiSign-Keramik sagde ...

Rigtig god bedring.

Sikke da en træls oplevelse.

Mange kærlige hilner
Dianna

Kludemutter sagde ...

Det er da noget af en omgang du her er ude i.
Håber det har hjulpet nu, så du ikke skal sådan en grim tur igennem igen.

Du kunne jo lave et par skåne ærmer til den kære husbond ;)

God bedring, Yt

margsan sagde ...

Kaikkea hyvää Sinulle- parane pian!

Unknown sagde ...

Man kan jo aldri vite så mye man leser nå tildags. Hehehe.., det er bra du er kommet deg gjennom det. Godt at du har en som steller rundt deg. Det er nå du må ta det med ro og slappe v. God bedring.
;-)

Tro Håb og Kærlighed sagde ...

Åh - søde! God bedring! Et eller andet sted var det da rart, at dine forældre venter på dig:-) Selvom det selvfølgelig helst ikke skal være et snarligt gensyn!

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Det lyder som lidt af en omgang, håber at du snart får det bedre.
Kh. Stine:)

Anita Tørmoen sagde ...

God bedring til deg. Godt med trøst fra hunder og husbond da.

Fletværket sagde ...

Åh,din stakkel..... Hvis du sender mig ding adresse, kommer Postmand Per med en lille trøster.

Kh. Laila
anthonsen@stofanet.dk

LisBethLys... sagde ...

Kære Dorit! Det må virkelig have været spooky at prøve... Og ret ubehageligt, kan jeg forstå! Jeg håber, du har fået det meget bedre nu, og om ikke andet, så nyd synet og følelsen af at blive nusset og pusset om af din mand .
Rigtig god bedring!
-LisBeth.

Madame sagde ...

Åh sikke noget, Dorit! Rigtig god bedring - jeg håber det går bedre nu.