torsdag den 18. juli 2013

Min arktiske have, når...

... den er skønnest!











17 kommentarer:

violykke sagde ...

Waaoooo

Den gamle krage sagde ...

wow!
Imponerende smukt!
Vildt!!!!

Marianne sagde ...

Ser så smukt og frodigt ud - dejligt selvom det ikke vare ved

Marianne

reSIRIkulert sagde ...

Nyyyydelige farger, som sikkert gleder alle hjerter som får omgi seg med dem.
Det er dette jeg elsker sommeren for ♥
Siri

Bettina sagde ...

Hvor ser det dejligt ud!

Kirsten sagde ...

Den er meget skøn og helt fantastisk som farverne spiller mod den smukke himmel og jeres skønne huse!

Stella Dea sagde ...

Smukt. Et væld af smukke farver som spiller så fint sammen.

Anonym sagde ...

Din arktiske have er altså helt fantastisk!!!

Jeg husker vores første sommer i Nuuk hvor vi stod og kiggede forundret den kommunalt anlagte arktiske have, hvor der ikke voksede noget som helst. Jeg ved ikke om de stenkummer findes mere. Men din smukke have beviser at det faktisk kan lade sig gøre at dyrke smukke blomster i Nuuk (eller i hvertfald lige rundt om hjørnet)

margsan sagde ...

So nice view!!!!

dqpage sagde ...

Din have slår vist alt hvad jeg ellers har set :o)

Elfepigen sagde ...

Hvor er den smuk😍

Knus og kram herfra

lajoma sagde ...

Bare så smukt - dine billeder er fantastiske :)

Strikkefuglen sagde ...

Hvor ser det smukt ud :-)

Pernille sagde ...

Smukt :)

Tro Håb og Kærlighed sagde ...

Skøn, skøn have! Fantastisk med et sådant blomsterflor i ellers barske egne! Tak fordi du deler - noget jeg ellers ikke ville kende til!

Nola sagde ...

virkelig flot! Tak for kigget :-)

randiglensbo.dk sagde ...

Jeg er lige blevet gjort opmærksom på din dejlige blog. Jeg kom hjem fra ferie/besøg hos min søn i Nuuk i onsdags. Tirsdag fandt vi helt tilfældigt jeres skønne butik, og jeg fik købt et af Inges skønne kunstværker af drivtømmer. Jeg vil følge med her fremover :-)

Randi