fredag den 11. januar 2013

Julen varer lige til påske...

I skal lige se de lysinstallationer jeg lavede til jul.


Hænderne: Gummihandsker fyldt med vand og hængt på tørresnoren natten over.
Lyskæden sidder på rækværket hvert år i december
Idéen hentet hos Anette
Islygten: en spand med vand ude natten over. Er nu skalfrosset. Hak hul i toppen, hæld det ikke-frosne vand indeni ud, lys i - færdig.
På terrassen en nisse lavet af sten. Lyskæde under et tyndt lag sne.
Sommerkrukkerne har fået mos og lav og lidt rensdyrgevir i.

7 kommentarer:

Marianne sagde ...

Uhhhuu- en farlig en er på vej op, hug hænderne af den :))

Elsker lys sne og is :)

Ulla Røjkjær sagde ...

Så smukt og stemningsfuldt..

Lisbeths Verden sagde ...

Utrolig artig og oppfinnsomt :)
Hilsen Beth

Moster Pips sagde ...

vor ser det hyggeligt ud, så må julen gerne holde ud til påske

Elfepigen sagde ...

Det kunne jeg også tænke mig den gjorde,men jeg tror at mine naboer syns jeg er underlig nok i forvejen...tihi
Dejlige lygter og smukke kreationer du har lavet der.


Knus og kram herfra

dqpage sagde ...

hvor er det nogle flotte installationer.
Og jeg er da helt vild med den med gummihandskerne. Den må jeg huske til næste år !
den er sjov :o)
islygten fra gulvspanden er også rigtig flot.
effektfuldt.
hilsen Mona

Randi B. Jensen sagde ...

Flotte lys-installationer, du har lavet - den slags er det danske klima alligevel ikke til :)
Vi har en lyskæde på vores hegn, den kommer op til Mortens aften d. 10.nov. og kommer ikke ned igen før i februar - vi bor ude på landet, hvor der ikke er gadelys, så det hygger i de mørkeste måneder.