lørdag den 16. august 2014

Indtryk fra en frisk tur med de små kortbenede

Nu er min ryg efterhånden så god, at jeg igen kan gå længere ture med de to små kortbenede :-) Både de og jeg nyder det overmåde meget! 

Især på en dag som denne med sol og blæst, så det hår man lige har fået sat, er ved at flyve af. Og især, når det er en føhn med lun, lun luft, og som kreerer de smukkeste skyer på en knaldende blå himmel.  Farvepaletten begynder så småt, at gå mod rødlige nuancer, sortebærrene står saftspændte, men mangler endnu sødmen fra den første nattefrost, og svampene er plukkemodne lige til gryden med rensdyrkød. Efteråret er liiige om hjørnet...













4 kommentarer:

dqpage sagde ...

Hvor er det bare nogle hyggelige billeder fra den smukke natur og Ronja og Alberth. Godt at høre, at din ryg er i bedring og at du nu så småt kan indtage landskabet igen :o)

Strikkeheksen sagde ...

Det er da en ordentlig omgang, du har været igennem - det må være dejligt at kunne bevæge sig normalt igen. Skønt foto af de lavbenede hunde, der baner en sti i vildnisset :-)

Utrolig sød drage din datter har fået kreeret - meget appellerende blik den har ;-)

Sylvia sagde ...

Så fine bilder.
Og dine hunder er så søte. Jeg ser de HYGGER seg ute i naturen.
Men hva er sortebær? Her i Norge har vi Blåbær, men de sitter annerledes på stilken og har rundene blader. Er det Krekling? ( man lager likør/ hetvin av Krekling her hjemme)

Pernille sagde ...

Jeg er ret vild med dine billeder fra den grønlandske natur :)