torsdag den 20. november 2014

Strik i moskusuld og kommende GIVE AWAY

I kan godt begynde at glæde jer, alle jer, der strikker og hækler!

Nu har jeg endelig fået taget mig sammen til at lave dén GIVE AWAY, som jeg har lovet et par gange. Jeg kommer til at udlove et stykke af min egen glaskunst, og så har jeg lokket Anita fra Qiviut til at sponsorere et nøgle garn af det lækreste og blødeste moskus. 

Hold øje – jeg får lagt det på, i løbet af et par dage.

I kan her se en "hals" jeg har strikket efter inspiration af en af kursisterne på mine workshops i Kreativ glaskunst. Hun havde sådan en på. 
Den er strikket i vendestrik på p. 4,5 i enkelttrådet moskus, og vejer kun 37 gram! 
Og den er så blød, så blød – og varm.

Jeg lavede lige en mere, denne gang i to trådet moskus i blå. Lige så skøn og varm.

Billedet her er fra en artikel der kommer om mig i decembernummeret af det grønlandske livsstils magasin Anu Una.
Det er også her der er kreasider, som jeg har lavet.

14 kommentarer:

Kludemutter sagde ...

Kan ikke lade være med at tænke på hvilken muligheder livet pludselig bød dig på efter en dum fyring ;)
Dejligt du tog udfordringen om at leve det liv du gerne ville op og det lykkes ;))
Den er rigtig fin den lune hals ting.

Sylvia sagde ...

Det beste er å bli inspirert av det andre lager. Så fin den var, den halsen. Og den varmer nok riktig meget.
Et flott bilde av deg fra din butikk . Så fint at de tar deg med i sine Kreative sider, det magasin.
I butikken jeg jobber, har vi kjøpt inn noe glasskunst fra Danmark, og jeg tror det er noe med oss Nordboere og glass. Vi selger rett meget glass. Og særlig hvis det er lys involvert.

Lydert sagde ...

Hvor er det nogle fine kraver, de må være helt fantastisk at have på i kulden

Annes indfald sagde ...

Dejligt billede af dig. Den blå kraver er rigtig klædelig.
Det magasin kan vi ikke læse med i ... desværre.
Og tak for deling af sjalet... jeg fik godt nok mange besøg fra din blog....

violykke sagde ...

Super skønne kraver, vil vildt gerne vinde det garn :0)

Lisbeths Verden sagde ...

Det blir spennende :)

Den gamle krage sagde ...

Jeg vil holde skarpt øje, det garanterer jeg dig. Og så er jeg helt enig med Kludemutter 😃

dqpage sagde ...

Ih der bliver da noget at glæde sig til .o) Det garn ser superlækkert ud - og din glaskunst glæder jeg mit til at se :o)

Kirsten sagde ...

Jeg holder øje med din side :)
Skønne kraver, jeg kan fornemme deres blødhed!

Hanne sagde ...

jeg holder øje :) ville så gerne prøv at hækle eller strikke i det garn

Pernille sagde ...

De må være dejligt varme :)

Med kjæleik til livet sagde ...

flott krage --- den kunne eg godt tenke meg :)
smil fra monika

tut sagde ...


Jeg har dagligt fulgt din blog meget længe, men først nu fundet ud af at blive fast læser.

Du laver bare de dejligste - og meget inspirerende - ting.

tut sagde ...


Nu lykkedes det mig at finde ud af at blive fast læser - jeg har daglig fulgt din blog i lang, lang tid, for du laver de dejligste ting.!!!!