onsdag den 17. december 2014

Så er vinderen af GIVE AWAY fundet

Jeg lod vores unge logerende Palleq, på husbåden Ragna, vælge to tal mellem 1 og 67, hvilket er antallet af lodder, og hun valgte nr. 14 og 57.


Vinderen af garnet er således:
KIRSTEN med bloggen maskebal


Vinderen af lysskærmen i glas er:
Randi med bloggen bedstesblog

Tillykke til jer. Send mig jeres adresse på min mail dorit3900 "det dér tegn I ved nok" gmail punktum com. Så sender jeg gaverne afsted, så I får dem inden jul.

Tak til alle jer der deltog.

4 kommentarer:

Kirsten sagde ...

Juhuu hvor heldig er jeg :)))
Tusind tak Dorit jeg skriver dig straks en mail!

Hanne sagde ...

øv det ikke blev mig, men tillykke til de to som vandt :)

dqpage sagde ...

Tillykke til de heldige vindere :o)

randiglensbo.dk sagde ...

Super! Hvor er jeg glad!