tirsdag den 6. april 2010

Maleri udstilling

Her i påsken fik jeg hængt min forårsudstilling op på Restaurant Nipisa her i Nuuk.
Nipisa ligger ved den gamle Kolonihavn med den mest fantastiske udsigt over fjorden, og regnes for et af byens bedste spisesteder. Rune, som ejer stedet laver mad, så de synger i himlene, og for det meste baseret på de grønlandske råvarer. 
Det er 11. år i træk, at jeg har forårsudstilling her. Det er et rigtig godt sted, at udstille, da der kommer mange forskellige gæster på stedet. Jeg har arbejdet på billederne det sidste halve år, så det er en dejlig følelse endelig at være færdig. Men alligevel er det altid med en smule sommerfugle i maven - hvordan bliver udstillingen modtaget? I får en lille smagsprøve her. Resten må I se live på Restauranten eller på min hjemmeside.
Jeg ville elske, hvis du ville tage dig tid til at lægge en kommentar her.

Spejlinger - 30 x 30 cm
Alke  - 100 x 100 cm og Møde med moskus   30 x 40 cm

3 kommentarer:

Strikkeheksen sagde ...

Jeg er fuldstændig vild med "Spejlinger", men Alke er også et meget stemningsfuldt billede. Farverne er i sig selv fantastiske, men der er også en styrke, råhed og et nærvær i billederne som går lige i mit hjerte - restaurantgæsterne er heldige :-)

Mette sagde ...

Jeg må helt sikkert også erklære mig for kæmpe fan af "Spejlinger"... Farverne er fuldstændige fantastiske, kunne kigge på det i evigheder tror jeg :)

"Alke" falder ikke helt i min smag må jeg indrømme, hvorimod "Møde med moskus" også er meget smukt og interessant :)

Udstiller du også i Dk?

Anja - Mosskov design sagde ...

Du maler super godt! Hvor er der mange dejlige farver.