onsdag den 28. april 2010

Se hvad jeg også fik med posten i dag...

... en gave, som del i en gaveudveksling! Gaven er fra Anja. Tusind tak for det smukke net, som jeg tror skal være min nye taske, til når jeg skal have håndarbejde med i byen. Det vil blive flittigt brugt.


Anja har lavet smukke broderier på tasken


Også tak for den ekstra lille gave!

Jeg har i dag kvitteret med en "buket blomster" til dig... glæder mig til at høre, hvad du synes...

Så nu vil jeg lade legen gå videre...

Reglerne er:
Du vil modtage en gave fra mig. Så sender du en gave til mig og en til to nye deltagere, der så skal sende en gave tilbage til dig. Altså du sender 3 gaver og får 3 gaver. Hvad gaverne er, bliver forbliver en hemmelighed, indtil modtagerne har fået dem. 

Håber, at der er to i blandt jer derude, der har mod på at være med i denne lille leg.

Ingen kommentarer: