tirsdag den 27. december 2011

Herrefrokost på Restaurant PIP

Vi har genåbnet Restaurant PIP her de sidste dage. Det sneer en hel del, så fuglene har svært ved at finde føde. Idag bestod gæsterne af en flok hanner af hvidsisken.

Hey venner, kom og se, hvad jeg har fundet her midt i snestormen! 
De har åbnet restauranten igen.

Ja, ja, ja... sidder lige og får en lur.

Jamen, så kom dog, mens der er noget - det smager godt.

Okay, nu er jeg klar

Jamen nu er det bare ærgerligt. 
Du kunne bare være kommet, da jeg kaldte!

Okay, okay, så smutter jeg igen, hvis du skal være så sur. 
Så gider jeg slet ikke dele bord med dig!

Så kan jeg da bare sætte mig op i træet igen. 
Her sidder JEG nemlig i læ for jagtfalken. Æv, bæv.

TYK? Hvem? MIG? Jamen, jeg fik jo ikke noget.
Og du skulle snakke med al den julemad du har ædt!

Kunne du ikke bare slukke det kamera og gå ind og passe dig selv?
Jeg vil godt have fred.

9 kommentarer:

Madame sagde ...

Haha, skøn tekst til dine fine billeder :-) Hvor er det dejligt, at du fodrer de små kræ - jeg begriber ikke, hvordan de overlever vinteren i Grønland.

Unknown sagde ...

Det er dejligt at du passer de søde små - også selv om de skændes og er uforskammede.

Kram og glædelig jul.

dqpage sagde ...

Det må jeg sige - en rigtig herrefrokost ;o)
Restaurant PIP har kronede dage ..
fortsat glædelig jul .
hilsen Mona

Anonym sagde ...

godt at finde et veldækket frokostbord midt i stormen.. (p.s. det er hvidsiskner og ikke gråsiskner. Gråsiskner har ikke hvid mave, men er helt grå)

lajoma sagde ...

Smukke Smukke foto du der har taget :)

Rejen sagde ...

Hehe, sikke et flotte fyre du har til frokost på PIP....dejlige billeder af den fine lille fugl..;-D

Anette sagde ...

Ha ha, dejlige billeder og skøn tekst.
KH Anette

Anonym sagde ...

Hej Dorit

Har du set min mail fra mig "Festival Kitt"... savner nemlig at høre fra dig vedr køb af armbånd :-)

Hilsen

Festival Kitt alias Kitt

Anonym sagde ...

Wong Wai:
TUSIND MILLIONER af TAK for din humor :-) :-) :-)

Jeg, bliver så pokkers glad - ved at læse med - TAK :-)

Godt nytår til dig og dine ;-)
VH
WW