fredag den 8. november 2013

Rustne Rudolph

Lad dem tale for sig selv!



23 kommentarer:

GitteBlinkilde sagde ...

Ih - hvor er de herlige - dem kan jeg rigtig godt lide :-)

randiglensbo.dk sagde ...

Hvor er de skønne :-)

Moster Pips sagde ...

Sikken en dejlig rød tud;0))

Aslaug/Strikkefåret sagde ...

Hvor er de skønne. Jeg er selvfølgelig også helt vild med gravhunden du havde lavet på samme måde. En rigtig god ide :)

Kirsten sagde ...

Nu har du gjort det igen - imponeret mig med dine kreative evner! For pokker hvor er du god, de er skønne!

Annes indfald sagde ...

Der kunne lige være en LIKE knap her på siden......

Den gamle krage sagde ...

Nøj, hvor er de skønne.
Jeg er også tæt på at være omvendt til gravhundefan efter den forrige - hvad med at lave nogle samojeder/slædehunde????

Lilli sagde ...

De er da bare for kære :-)

Lona sagde ...

Nøj hvor er de bare søde!!

dqpage sagde ...

Hvor ER de bare skønne !
som du dog kan finde på :o)

Marianne sagde ...

Super søde :)

Gitte sagde ...

Godt Ronja er blevet frisk igen,sikke du ryster den ene fine ting ud på bloggen efter den anden :))

Lydert sagde ...

De er da bare for dejlige :-)

Merete sagde ...

cute ;0)

FruSøglimt sagde ...

De er super skønne, super flot med det drivtømmer.

Kirsten Søeballe sagde ...

Skønne skønne Rudolfer :-)

Strikkefuglen sagde ...

Hvor er de da søde ;-)

AnetteI sagde ...

Meget smukke. Jeg elsker enkelheden - det er bare en genial ide.

Moster Lene sagde ...

Åh, hvor er de skønne!!

Bodil sagde ...

Nydelige Rudolfer! Du er så kreativ og flink!

Ulla Røjkjær sagde ...

De er da bare så skønne. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Ulla Røjkjær sagde ...

De er da bare så skønne. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Frøken Lyngsø sagde ...

De er da SÅ søde! Sikke en god ide - tror vidst lige jeg kom lidt i julehumør :D