torsdag den 4. september 2014

GIVE AWAY på Dooit Designs Facebook side

For jer der er på Facebook: På min side Dooit Design har jeg lige nu en GIVE AWAY, som I kan deltage i. Se mere her.





På tirsdag tager jeg afsted til græske Folegandros for at holde malerkursus. Når jeg kommer hjem igen d. 30. september udlover jeg en give away her på siden.

Der er i øvrigt pladser ledige på kurset, så hvis nogen kunne tænke sig et sidste-øjebliks-malerkursus-i de-skønneste-græske-omgivelser. Læs mere her.

1 kommentar:

dqpage sagde ...

Hej Dorit - hvem kunne ikke tænke sig det ? eller trænge til lidt sol og varme i det græske ? jeg ville ønske jeg lige kunne hoppe på - men arbejdet kalder. Det kan være, jeg skal planlægge efter det til næste år, for det lyder bestemt til at være lige noget for mig :o) jeg kigger lige omkring din fb side ..