søndag den 29. april 2012

The beast and the beauty

Stenbidere - 30 x 30 cm

9 kommentarer:

Anonym sagde ...

Skønne fiskebilleder :-)Det bliver en skøn serie!

Jeg håber fønen har lagt sig, så det er til at stå fast på fødderne igen! Puh - det er ikke så rart. Men forhåbentlig varsler det forårets komme også i Nuuk :-)

Jeg har lagt en lille stafetopgave til dig her på min blog http://roderier.blogspot.se/2012/04/en-ud-op.html
Håber du har lyst at lege med :-)

Madame sagde ...

Hvor er det smukt - skønne farver og dejligt motiv!

Ulla sagde ...

WOW ... hvor er det bar SMUKT

Elfepigen sagde ...

Hold op Dorit....
ja hvad skal man sige.....du er et af verdens vidundre....det er klart:)

Knus og kram herfra

Strikkefuglen sagde ...

Hvor er de fiskebilleder flotte med mange smukke farver i :-)

Marianne sagde ...

Woww, hun øhh de er da fantastiske - næsten lige så fine som mine ;0))

De er hamrende gode - elsker dine farver og motiver.

Marianne

hanaikada sagde ...

so beautiful!

Gitte sagde ...

hvor er det et smukt billede,sikke lækre farver

Kirsten Søeballe sagde ...

Jeg giver de andre ret,hvor er det en god serie med fiskebilleder :-)