fredag den 27. april 2012

Sådan kan det også se ud...

...især når det har regnet i 2 dage og det lige nu blæser mellem 24 og 39 m/s fra syd!!

At jeg ikke blæste væk, da jeg var ude med hundene, var et under!! Især på regnvåd is. Så så man lige pludselig mig med skankerne i vejret - umuligt at komme op, fordi jeg ikke kunne stå fast. Hver gang jeg var ved at finde fodfæste, kom der lige en kastevind... fnys...

Eller pludselig sunket i til OVER gummistøvlekanten, fordi sneen er blød. Hvor sjovt så dét lige ud ;-)

Godt, at der ikke er nogen ude med kameraet!!

Men hundene skal jo ud, de små kræ. Og de befinder sig næsten helt nede ved jordoverfladen, så de er mere eller mindre ligeglade med vinden.

Mågerne klarer vinden fint, men ind imellem ser jeg en stakkels snespurv komme hvirvlende forbi stuevinduet - jeg er sikker på, at det IKKE er snespurven, der bestemmer, hvor den skal hen!




5 kommentarer:

Susan sagde ...

Det er en fornøjelse, at følge din blog, og se de helt fantastiske billeder du tager :-)

Hanne sagde ...

Det lyder som en af den slags hundeluftningsture der absolut er bedst når den er overstået.
Håber du har fået tørret røjserne og kommet i læ for kastevinde og lavtgående snespurve;))
God weekend

Madame sagde ...

Det lyder helt uhyggeligt med så meget vind, når man ikke kan stå fast! Og stakkels lille snespurv - jeg kan se det hele for mig ;-)

dqpage sagde ...

Hold da op for nogle billeder man lige får på nethinden der o)
godt du kom sikkert hjem igen - og er forhåbentlig blevet restitueret efter den noget strabadserende tur. Det lyder som et noget voldsomt vejr.
hilsen Mona

Kirsten Søeballe sagde ...

Ja vejret ser råt ud. Godt at du har et dejligt lunt hus at krybe i ly i.
Tak for at vi kan se dine skønne billeder :-)