lørdag den 3. november 2012

Uventet gave fra sød blogger

I går blev postboksen tømt - og der er ikke noget så skønt, som når der er pakker til én. Især hvis de er uventede som denne.

Laila med bloggen fletverketsstrikkerier.blogspot.com syntes, at jeg skulle have en lille opmuntring her mens jeg går sygemeldt. Hvor er det bare sødt og betænksomt af hende! Hun sendte denne dejlige broche, som jeg kan strikke en trøje udenom :-), som hun siger. Det vil jeg gøre, Laila. Tusind tak for din betænksomhed.

Brochen er fra Birthe Sahl. Og lige i mine farver.
Laila er en relativ ny blogger, og I kan roligt besøge hendes blog og måske melde jer som læsere.

En kort update på "Når enden er god er alting godt" og "På den igen": Helt godt er det ikke endnu, men det går fremad. Det tager dog 4-6 uger for sådanne sår at hele. På mandag har jeg tænkt mig, at begynde at arbejde igen - det bliver mærkeligt - nu har jeg gået hjemme i min egen lille osteklokke i 14 dage. Igår var jeg på et tiltrængt frisørbesøg - det var virkelig mærkeligt at være ude i "den virkelige verden igen".

3 kommentarer:

Hanne sagde ...

Dejlig gave du der fik :)
Fortsat god bedring

Madame sagde ...

Rigtig god bedring, Dorit - mon ikke det bliver rart at begynde på jobbet igen? Hvor er den fin, din nye broche - og en det er vel nok sødt gjort af Laila at sende den til dig.

Stella Dea sagde ...

Dejligt at høre, at du er ved at være på fuld kraft igen. det lyder jo som en ret hård omgang. Fine ting får du dog hele tiden lavet og dejlige billeder af ikke mindst Ronja med flot vægttab.