mandag den 22. august 2011

Nogen kender ikke forskel på dit og mit...

Det er simpelthen SÅ FRÆKT! I går eftermiddags, har nogen fjernet (læs: tyvstjålet) Klaus' nye cykel, som stod på kajen lige ved siden af landgangen!! Vi tager ellers altid cyklerne med ombord, så de står på fordækket, men lige i går skulle Klaus reparere et par steder på dækket med maling, så hans blev på kajen. Han var så GLAD for den cykel, jeg måtte ikke engang parkere min op ad hans - sæt nu den fik ridser! Så han er rigtig, rigtig ærgerlig og sur på sig selv, over at han ikke tog den med ombord. Tankerne kører selvfølgelig - hvem gør sådan noget? Og hvordan er han/de sluppet afsted med det?
Denne "nogen" må have haft is i maven - jeg mener, vi var ombord; Klaus malede, jeg gik lidt frem og tilbage, syede og solede. Vejret var godt, så de fleste beboere var ude enten på bådene eller på kajen. Man skal dælme være fræk, og når den er låst, sætter man sig ikke lige op på den og smutter væk.

I nat er det gået ud over en af de andre båd ejere - deres datters cykel er fjernet fra cykelstativerne. Klaus er lige nu på politistationen - ikke at det hjælper, cyklerne er selvfølgelig over alle bjerge nu, men sagen skal jo gå sin gang. Og så er det ellers om, at have teflon på skuldrene, ryste det af sig, og så må han ud at købe en ny... Øv, øv!!

3 kommentarer:

Helle Jescika sagde ...

åhh, det er så p....træls at andre ikke kan lade ens ting være. Håber jeres forsikring dækker lidt.

Marianne sagde ...

For jegvedikkehvad hvor det træls, surt og enhelmasseandet man ikke må sige.

De har ingen hæmninger de tyveknægtbander, for det lyder da lidt som om der er system i det.

Ryste, ryste, ryste - væk med med tankerne- heldigvis er der ingen af jer der er kommet til skade.

Knus fra mig

Elfepigen sagde ...

Hvor er det ærgerligt når folk ikke kan kende forskellen på mit og dit...men der er der bleven rimelig mange af efter hånden...og i høj dagslys.....det er SÅ træls...det er jo også med til at vi ikke stoler på hinanden som vi gjorde engang.....

Rigtig mange knus og kram herfra