lørdag den 24. september 2011

Flaskefrakker - hæklede

Så fik Nûno endelig taget sig sammen :-) til at sende et billede af hendes flasker med diverse olier, som jeg har hæklet "frakker" til. Og hun fandt de små turkise "hætter" frem fra gemmerne til de små glas.
Disse "hætter" lavede jeg i "hundredvis" for år tilbage (okay, måske ikke hundrede, men overdrivelse fremmer forståelsen ;-)


Jeg synes det ser rigtig fint ud, sådan som hun har stillet det op i en fin bakke på køkkenbordet.
Det er dejligt, at se, at det jeg laver, rent faktisk bliver brugt.

Farverne på flaskerne er valgt udfra indholdet: gul = citronolie, beige = sesamolie, 
lime = avocado olie, brun = balsamico, olivengrøn = ja, gæt selv ;-)

6 kommentarer:

Kludemutter sagde ...

Så hyggelige de bliver med frakker på ;)

Yt

Bettina Holst - om kunst, indretning, kreative ideer o.ma. sagde ...

Åhhh hvor er det godt at de ikke skal stå og fryse her til vinter. Og så fine de er :-) - iøvrigt fede malerier, dine Bjørnespor :-)

Limarea sagde ...

Så jättefina kläder dina flaskor fått! Och burkarna med :)

Anita Tørmoen sagde ...

Så flotte flasketrekk og lokk-pynt.
Garnet jeg viste i bloggen min er hår fra ku blandet med ull:)

Inger Lises Verden sagde ...

Sikke en sød ide! Det pynter rigtig flot!

LisBethLys... sagde ...

Hvor ser det fine og indbydende ud! Flotte farver, der klæder hinanden! Hun må passe meget på, at der ikke løber oliedråber ned ad siderne på flaskerne!
Hav en dejlig dag!
-LisBeth.