onsdag den 11. april 2012

GIVE AWAY - vinderne. Endelig!

Så har jeg fået næsen så meget ovenvande (stadig med søløverne på besøg ;-), at jeg kan foretage lodtrækningen for den GIVE AWAY jeg satte op d. 17. marts.
;-)
Rigtig mange har ønsket at være med - det blev til 127 lodder - tusind tak allesammen. Og jeg ville jo ønske, at jeg kunne lade alle vinde, men der er jo altså kun 7 vindere.

Eftersom mit overskud er fraværende er der ingen fancy lodtrækningsmetoder. Jeg har brugt noget så prosaisk som Excel. Alle navne blev tastet ind i et Ecxel-ark, således at alle fik et nummer. Der var 127 lodder. Ved at angive højeste og laveste værdi i et andet ark, fik jeg med denne formel =AFRUND(SLUMP()*(A1-A2)+A2;0) trukket 7 tilfældige numre.

1. vinder - Sælskindspung: Lykke med bloggen violykke
Lykke skriver:
hold da op fede gaver 2 lodder til mig ♥

2. vinder - Pashmina tørklæde: LikeBree
LikeBree skriver:
Fantastiske gaver :-)
Jeg deltager gerne med 2 lodder :-)


3. vinder - Blomstervander i mundblæst glas: Elsebeth, som vist ikke har en blog.
Elsebeth skriver:
ja.... men.....
Det er første gang, jeg har været heldig at finde en blog, hvor "give - away'en" ikke er betinget af, man er fast læser. Det er jeg IKKE, men jeg er "fast daglig læser" af diverse blogs. I love it! (tænker nogen gange på, hvor meget, jeg kunne nå at lave, mens jeg læser om andres ihærdighed og kreativitet ,,,, skraldgriner)
Endnu en dejlig blog at læse - tak for det!!

4. vinder - pung syet af rødlige skråbånd: Anette med bloggen: Ak og V
Anette skriver
Tillykke med blog-fødselsdagen. Det er dejligt at følge med :o)
Deltager med to lodder
KH Anette


5. vinder - pung syet af sorte og violette skråbånd: Helle med bloggen: Belladotte
Helle skrev:
jeg hapser 2 lodder :)

6. vinder - lille pung med applikeret/quiltet elefant: Hilde med bloggen Strikkehilde
Hilde skriver
For en herlig giveaway med masse flotte premier...jeg blir med og tar 3 lodder.

7. vinder - lille pung med applikeret/quiltet elefant: Ole, som vist ingen blog har (og som ikke har lagt en e-mailadresse, men jeg tror jeg ved, hvem han er :-)
Ole skrev:
'så skidt da' - som ikke tilmeldt, dog trofast læser - deltager jeg med 1 lod.
God bedring - så vi snart kan få spændingen udløst :-)


Hvis I allesammen sender mig jeres adresse på doo snabel a tele punktum gl,
sender jeg fluks den trukne gave til jer.

Og tak for god-bedring-hilsnerne - det luner.

12 kommentarer:

Marianne sagde ...

Tilykke til alle vinderne - er overhovedet ikke misundelig , nej jeg er ikke ;0))- Åhh så lidt da .

violykke sagde ...

Åh hvor er jeg glad skynder mig at sende adresse :0) tusind tak

GitteBlinkilde sagde ...

Tillykke til vinderne og god bedring til dig :-D

Tro Håb og Kærlighed sagde ...

Heldigvis kan jeg stadig se din blog, selvom jeg ikke var heldig at vinde:-) Fortsat god bedring:-)

Anita Tørmoen sagde ...

Hipp hurra til vinnerene!

Lis sagde ...

tillykke til vinderne.

Kh. Lis

Anette sagde ...

Ihh hvor er jeg glad :o)
og hvor jeg glæder mig til post, men bliv nu frisk inden du bevæger dig ud i kulden - og smid så alle de søløver ud i havet igen.
KH Anette

dqpage sagde ...

Tillykke til de glade vindere
- og godt med livstegn fra blog-indehaveren ;o)
fortsat god bedring
hilsen Mona

Bistels Brenneri sagde ...

Hej Dorit!
Nu har jeg tillatt mig at tage kopi af billeder af Ronja. Håber det er ok. Har skrevet mail til dig.
Flot og spændende blog, du er utrolig dyktig og kreativt dame.
Have en god dag!
Lisbeth ;)

Anonym sagde ...
Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.
Hilde sagde ...

Heisann!!!
Så morsomt at jeg vant en av de flotte premiene. Jeg klarte ikke å sende deg en mail, så jeg må legge ut adressen min her.

Hilde Johnsen
Leland
8890 Leirfjord
Norge

Heart Design sagde ...

TILLYKKE til de meget heldige vindere :)