torsdag den 27. juni 2013

Idé til ekstra hylde i reol

Da jeg pga. mit kommende glasværksted skal skaffe plads, fandt jeg på, at sætte en ekstra hylde i et af rummene i rumdeleren. Jeg har nemlig brug for at økonomisere med pladsen. 
(Det er jeg nok ikke den eneste der har, med alt det stuff, vi krea-tossede samler til os, vel?)

Alle de små glas optog et helt rum i rumdeleren, men de fylder jo ikke i højden.
Jeg havde en tyk glasplade liggende. Den blev skåret op, og for ikke at skulle bore i træet, satte jeg to gamle bøger i ens størrelse op, som "hyldeknægte. Bogryggene og glaskanten fik et stykke tape.
Voila - en hylde i hylden...


6 kommentarer:

Marianne sagde ...

Super :)

violykke sagde ...

Det da smart, du er altså en kvinde med ideer

Ulla Røjkjær sagde ...

En smuk løsning;)

dqpage sagde ...

God idé
- og du har helt ret : hvem kan ikke bruge mere plads i reolen ?
:o)
spændende med det glasværksted, i øvrigt ;o)

Pernille sagde ...

Det var en lækker måde at lave sådan en delehylde :)

Helvigs strikkehjørne sagde ...

Super god idé du der fik.:-))