torsdag den 2. december 2010

Bank of Dad ...

Min husbond Klaus fandt denne T-shirt frem den anden dag. T-shirten fik han, da vi var i USA alle sammen. Hvorfor den lige kom frem her i denne juletid, ja, det skal jeg lade stå hen i det uvisse...

Opdatering lidt senere på dagen:

ØV, øv, jeg skal (heldigvis) rejse fra stormen og sluddet her i morgen, men det betyder, at jeg skal pakke og gøre ved (fx. gøre et par julegaver færdig), så jeg kan ikke nå min daglige dosis blogning - og slet ikke nå den læserunde jeg plejer. Og i morgen går hele dagen i fly og lufthavne. Men jeg vender tilbage...

Skal også have vist, hvad jeg vandt i Brittas Støt Brysterne-indsamling - der er kommet 3 ud af 4 gevinster nu. Selv mangler jeg en adresse på Elin Henriksen. Nogen, der ved hvem det er?

Og jeg kan da lige sige, at jeg har fået sendt pakken afsted til modtageren af Den Kreative pakkekalender, som Unikarina laver. Og jeg har selv modtaget min pakke fra Gitte - tænk, jeg skal åbne den selveste juleaften :-)

Hyg jer derude og til dem, der har sne - glæd jer over det!

4 kommentarer:

Unknown sagde ...

Forstår inderlig godt at han har fått på seg T-shirten i denne tiden her.
Det er noen flotte bilder du maler, jeg gleder meg til å se flere. :))

Anonym sagde ...

God rejse :-)
... jeg glæder mig til vi ses på torsdag.

Anita Tørmoen sagde ...

God tur:)

KirstenK sagde ...

Jeg er da også helt uforstående over hans valg af t shirt...