mandag den 6. december 2010

BLOGTRÆF på det gode skiv Ragna - opdatering

Nu har jeg sendt mail til jer, der har tilmeldt sig 
- hvis ikke I har modtaget en mail, så sig endelig til :-)


Glæder mig til at se jer.

BLOGTRÆF

Ankom fredag til det gode skiv Ragna og masser af sne - hvor er det skønt - det kan jeg jo sagtens sige, det er jo ikke mig, som skal køre rundt på de danske landeveje :-)
Jeg forstår dog ikke hvorfor man bruger alt det salt? Det fedter til og det er mere glat, end hvis man undlod det. I Grønland - og Norge? - bruges der ikke salt og det går fint.

Jeg glæder mig rigtig meget til blogtræffet på vores gode skiv Ragna på torsdag d. 9. dec. Jeg tror vi bliver 8-10 mennesker - det bliver dejligt at hilse på flere af dem, som jeg nu gennem nogen tid, har lært at kende en lille smule via bloggene. 

Alle er som sagt velkomne, og jeg vil lige opfordre til, at de, som har meldt sig, og som ved, at jeg ikke har deres mail-adresse, og som ved, at adressen ikke er på deres profil, lige sender den til mig på min mail doo snabel a tele punktum gl. Så sender jeg adresse m.m.

Jeg har moskusokseuld-garn, sælskind og malerier med ned til nogen af jer, samt lidt mad af gode grønlandske råvarer - noget som passer danske ganer.

Der bliver lidt stille på bloggen den kommende uge og jeg når heller ikke min sædvanlige daglige dosis/bloggerunde - men det er godt at have noget til gode.


15 kommentarer:

Anonym sagde ...

Kære Dorit
Jeg glæder mig rigtig meget til gensynet med dig og Ragna - og til at møde alle de andre bloggere :-)

Slå mig en email hvis der er noget, du kunne tænke dig, at jeg skal tage med - enten det er til træffet eller til familien.

På gensyn
Kh :-) Inge

violykke sagde ...

du må ha min mail :0) ellers er den her kim-lykke@mail.dk jeg glæder mig, og så til mit garn uha uh,skriv hvis jeg skal tage noget med :0)

Anita Tørmoen sagde ...

Det blir sikkert hyggelig:)

LisBethLys... sagde ...

Hej Dorit! Hvor ville jeg ønske, at jeg kunne komme forbi... Men jeg slår jo desværre mine folder i Viborg, og der er lidt langt til hovedstaden. I må rigtig hygge jer!
Kh. LisBeth.

Villa Ko sagde ...

Ja, jeg gad også godt deltage... men er jo også ovre i den jydske muld. Men godt træf til de heldige :-)
Jette

Stella Dea sagde ...

Hej Dorit.
Ved ikke om du regner med mig torsdag, men jeg har tidligere skrevet at jeg gerne vil komme. Vil du sende adressen til mig og evt hvor man parkerer. Skal jeg have noget med, mad eller andet? Jeg kommer fra dans som slutter kl 18, så jeg er der et sted mellem 18-18.30. Tager strikketøjet med. Stella (Kristines faster)
englegaarden@hotmail.com

Michael Seeger Hanmann sagde ...

Jeg glæder mig meget Dorit, ja der er måske mere sne her i DK. end i Grønland.
Vi ses på Torsdag.

Kristine sagde ...

Heysa Søde Dorit!

Jeg glæder mig rigtig meget til at se dig igen.
Jeg tror, at jeg får hevet Nicolas med i sidste øjeblik (håber).

Er der noget, vi skal tage med?

Kh
Kristine

Kirsten Søeballe sagde ...

Hej Dorit
Jeg glæder mig meget til at hilse på dig.
Min mailadresse er , kisser@kissersgalleri.dk
Mvh Kirsten

KIRKEBY sagde ...

Åh hvor ville jeg gerne med også......
Skibsblogtræf er lige noget for en sømandsdatter(Ærø)øbo som mig...
Men østjylland, jul, for mange lektier og blogtræf i Kbh. hænger ikke lige sammen lige nu! Øv, men hyg jer alle sammen...
Mvh og god jul, Maria

Madame sagde ...

Kære Dorit, jeg er ikke sikker på, jeg når det - men jeg vil forfærdelig gerne! Vil du sende adressen til mig på huskebloggen@gmail.com? Tusind tak!

Anonym sagde ...

Tusind tak for en smadderhyggelig aften. :-)

Kirsten Søeballe sagde ...

Dorit tusinde tak for en virkelig hyggelig aften. Hvor var det skønt at møde dig og en stor gruppe bloggere på din husbåd. Tak for din store gæstfrihed. Jeg er helt summende i mit hoved af al den snakken ,der var omkring mig :-))
http://kissersgalleri.blogspot.com/2010/12/blogtrf-hos-doo-it-just-doo-it.html
Mvh Kirsten

Kristine sagde ...

Kære Dorit!

Tusinde tusinde tak for en helt igennem hyggelig aften.
Lækker mad og hyggeligt selskab.
Dejligt med en masse nye bloggere og for lidt andre indfaldsvinkler end de vanlige.

Og nu siger jeg det igen. jeg er kun lidt misundelig over den dejlige husbåd.
For pokker den er skøn ;)

Hils også gemalen og sig tak for igår ik'?

Ha' en fortsat dejlig ferie i Kbh.
Kh
Kristine

violykke sagde ...

Hold op for en aften, så super hyggeligt, den der salat med rejer.... den må jeg há opskrift på :0) det hele var bare så godt. Jeg takker så mange gange: Ja i må have en fortsat god ferie, vi skrives lige ved på mail.