søndag den 26. december 2010

Nøgle-ugle

Jeg fik dette ugle-nøgleetui af Nûno i julegave. Det havde hun lige kreeret om eftermiddagen juleaftens dag. Hun havde selvfølgelig været i mine gemmer og haft symaskinen fremme, men ryddet væk, så der ikke var det mindste spor.
Etuiet er ret sejt - man trækker i snoren bagpå og vupti, så er nøglerne på plads. Det skal nok blive til gavn - hun har sat mine ekstranøgler til bilen i, dem tror jeg bare bliver i, og så bliver de til mine daglige nøgler.
Så forstår jeg bedre dette skilt, som pludselig befandt sig på døren til mit arbejdsværelse. Jeg følte mig helt hensat til tiden med teenagere i huset :-)

5 kommentarer:

Else Marie sagde ...

Æblet falder ikke langt fra stammen siger man vist.
Forsat God Jul

Kirsten Søeballe sagde ...

Ihh en skøn gave at få og ,hvor er hun da også kreativ :-)

Anonym sagde ...

Hvor er den sød - og vældig praktisk :-)

(skulle Nûno ikke snart oprette sig en Amio-butik?)

Kh :-) Inge

violykke sagde ...

Hæ hæ det skilt er da til at forstå :0) og super sej nøglepung.

Dorte Klerke sagde ...

Hvor er den sød, den ugle, sådan en kunne jeg også godt tænke mig at lave/have - men det kræver en rigtig symaskine, læder er helt klart for tykt, den kan ikke engang lide når stoffet er dobbelt, men hva den kostsede vist kun 250 kr i sin tid, og er mindre end et A4-ark.