lørdag den 11. december 2010

BLOGTRÆF - dejlig aften

Er p.t. ombord på Ragna og har ikke tid til at blogge for tiden 
- det er svært, når man er blevet afhængig af "det skidt" ;-) 

Må lige tage mig tid et øjeblik, her kl. 00.45 efter en julefrokost...

Torsdag bød på en rigtig dejlig aften i skønne inspirerende bloggeres selskab. Fik desværre ikke taget billeder - det havde jeg ikke overskud til, men Michael fik taget lidt - kig ind. Tænk sig, at få 8 mere eller mindre ukendte mennesker ind i dit hus (nå ja, båd), og de kender heller ikke hinanden, alligevel snakker, griner og meningsudveksler de, som om de har kendt hinanden altid! SKØNT. Men mon ikke det er karakteristisk for bloggere - meget på hjerte og snakketøjet fejler ikke noget :)

Det var en dejlig aften og jeg glæder mig til fremover at følge deres blogge - det bliver anderledes, når nu der er en virkelig person bag: Lærke, Kisser, Michael, Inge (en ven fra 90erne i Grønland), Stella, Kristine (som havde Nicolas med) og Lykke. (Jeg forsøger ihærdigt, at få Nicolas en tur til Grønland - mon ikke det lykkes en dag :-) 

Flere af dem kom langvejs fra og jeg er imponeret over, at de trodsede vinterglatte veje og juletravlhed. Tusind tak for det - og tak for, at I medbragte jeres gode humør. Og tak for de fine gaver I hver især havde med. Håber vi ses igen en dag.


5 kommentarer:

Kirsten Søeballe sagde ...

Jeg er stadig fyldt op med en dejlig oplevelse indeni.
At møde alle de dejlige mennesker og snakke og spise så god mad. Ja det var bare skønt :-)
Tusinde tak for det.
Mvh Kisser

Anita Tørmoen sagde ...

Dette må jo ha vært et godt minne og ha med seg videre:) Jeg ble ikke overrasket over dine ord: De snakket som de skulle ha kjent hverandre bestandig!

Michael Seeger Hanmann sagde ...

Det var en rigtig dejlig aften Dorit, og hvor er Klaus dog en rigtig god vært også, det er en oplevelse jeg kan leve længe på, endnu engang tak til dig og Klaus , Dorit.
God søndag aften og klem herfra Odense.

Anonym sagde ...

Tusind tak for en rigtig hyggelig aften :-) - især til dig og Klaus, men også til de andre dejlige mennesker, som deltog.
Som familien sagde: Det må have hyggeligt siden du kom så sent hjem ;-)

Det var også hyggeligt lige at hilse på Sara igen!

Rigtig god tur hjem til Nuuk. Håber I får lidt hvid vinter deroppe snart!

Kh :-) Inge

Annette sagde ...

Via Michael fandt jeg din smukke blog. Jeg glæder mig til at læse mere.
Hilsen
Annette