mandag den 20. december 2010

Sælskindsbrocher med knapper

Nye brocher er lagt på www.amio.dk


7 kommentarer:

Anita Tørmoen sagde ...

Disse brosjene var flotte:)

Jytte sagde ...

Hvor er de altså flotte Dorit, flotte flotte farver !!

violykke sagde ...

Dorit den øverst lilla broche, kan den blive min ? jeg er vild med den :0)

Fru Olsen sagde ...

Hej Lykke. Jeg tager den fra - er netop ved at sende dig garnet. Mailer lige til dig lidt senere.

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Sikke nogle lækre brocher, dejlige farvekombinationer.

Glædelig Jul, Stine:)

Kirkesjov sagde ...

Hej Dorit

Sikke da en vidunderlig blog du har her - skønne ting du laver! Jeg får helt længsel efter Grønland, når jeg kigger rundt her - men det er jo ikke så mærkeligt med sådan et smukt sted. Håber I har fået godt med sne og er klar til julen :-)

Kh. Mette

Marlene sagde ...

Oj, de er flotte de brocher.

Helt misundelig på dem.

Julehilsen

Marlene