søndag den 12. december 2010

Ingen julegaver i år!


I morgen skal jeg flyve hjem til Grønland igen 
- vi skal dog med et andet fly, idet Air Greenlands airbus er til reparation ;-)

Det er ganske forfærdeligt 
- alverdens børn og barnlige sjæle må undvære julegaver i år, 
da Julemanden på sin færd i de højere luftlag over Grønland 
havde et uheldigt møde med flyet.
Det vides endnu ikke, hvorvidt Julemanden overlever eller ej! 
Der er intet nyt om hans rensdyr - de er sidst set tumlende rundt over østkysten.

8 kommentarer:

Kirsten Søeballe sagde ...

Hav en rigtig god rejse hjem :-)
Mvh Kisser

KirstenK sagde ...

Jamen det var dog forfærdeligt med julemanden! Får jeg så ingen julegaver? :-(

violykke sagde ...

Det er da sjovt, tænk at finde på det hæ hæ, god tur hjem.

Frujensensunikum sagde ...

Det var dog forfærdeligt nyt........meen...min barnetro siger mig at julemanden altid finder en løsning på udbringningen.......måske ringer han bare til UPS ; )))

Rigtig god tur hjem.

Anita Tørmoen sagde ...

Haha, den var god!

Anonym sagde ...

He he - og Rudolf blev skudt af Q-Data's direktør Per helt tilbage i 1987 ;-)

God tur hjem
:-)KRAM

Gitte sagde ...

Hej Dorit,
Jeg er uden internet for tiden og har derfor ikke kunnet følge med på bloggen, men jeg er glad for at se at du har modtaget gaven fra den kreative pakkekalender. Har du pakket noget af det ud? Der er jo noget du må nyde nu, mens selve gaven først må åbnes senere.
Kh Gitte

Marianne sagde ...

Åh nej, ingen gaver i år :(
Så er det godt jeg lige har bestilt en selv- nye strikkepinde Knitpro- glæder mig.
Ps. Dejligt at læse i havde nogle hyggelige timer på det gode skiv :)