onsdag den 23. juni 2010

Vinder af sælskindssmykker

Der er i et stykke tid været 51 læsere tilmeldt bloggen her. Så det er tid at trække den næste vinder af min GIVE AWAY, som trækkes ved henholdsvis 50 og 70 tilmeldte læsere.

1. vinder ved 30 læsere blev som bekendt Jette fra Kamma & Ko - og Jette valgte tasken.

Vinderen denne gang kan vælge mellem 


1: Broche i lilla sælskind med påsat turkis kaninskind og ferskvandsperler 
samt tilhørende øreringe i sælskind med stor pink/lilla perle af candyjade, lilla perle i candyjade og klar swarowski krystal.


eller

2: Broche i turkis sælskind med påsat sølvræv og ferskvandsperler 
samt tilhørende armbånd i turkis sælskind.

... og som jeg tidligere har skrevet lægges der nok en lille ekstra ting ved.


Lodtrækning blev foretaget ved en simpel listning af alle lodder - 71 i alt - herefter tilfældig nummerering. Jeg bad min kollega nævne et tal mellem 1 og 71. Hun valgte tallet 7. Udfor tallet 7 stod:


Maria, som har bloggen Strandslottet. Maria skriver i sin kommentar: " Uhh, jeg vil rigtig gerne være med på 2 lodder. Håber jeg vinder. :)" - hvilket hun jo gjorde!

Dog er Marias sidste indlæg på Strandslottet d. 5. maj, hvor hun skriver, at hun er sygemeldt med stress og derfor holder blogfri i en periode. Jeg skriver til hende på mail og håber for hende, at hun nu har fået lidt overskud igen - har selv haft stress meget tæt inde på livet og véd, at dét dræner for energi. 

Tak til alle jer, der havde lyst til at deltage. I er alle med ved lodtrækningen næste gang.

God Skt. Hans Aften derude.

2 kommentarer:

Maria sagde ...

Jubiii, jeg vandt, hvor er jeg bare super heldig. Selv om jeg ikke har valgt at lukke ned for blogskrivning osv kan jeg jo ikke helt lade være med at følge med hvad der sker hos andre, så jeg så lige at jeg var vildt heldig at vinde. Jeg kunne godt tænke mig præmie nr 2. Det er nogle super smukke ting du laver. :)

Maria sagde ...

Hej igen, ville lige sende dig en mail men jeg kunne ikke lige finde din mail adresse, så du må stadig godt sende mig en mail. :)