torsdag den 15. december 2011

Nye armbånd i sæl- og fiskeskind






Find dem her.



10 kommentarer:

Lise sagde ...

Hvor er de altså smukke :0)

Kirsten sagde ...

Helt enig med Lise - de er bare SÅ SMUKKE

Elfepigen sagde ...

Hvor er de dog smukke Dorit....andet kan man jo sådan set ikke forvente fra din side :)SÅ smukke.

Knus og kram herfra

dqpage sagde ...

Jeg er ret vild med dine armbånd (og de andre ting du laver). :o)
hilsen Mona

Inger Lises Verden sagde ...

Jeg må tilslutte mig "Koret": Hvor er de smukke! Må lige overveje om jeg skal give mig selv en julegave:-)
Knus og dejlig december deroppe
Inger Lise

Pysselfarmor sagde ...

Åh så vackra - du är flink med nålen!

KIRKEBY sagde ...

Det er fine armbånd. Det passer godt til pelsen med det hæklede metaltråd, synes jeg.
Jeg er nu også ret vild med dine gravhundeting....
overvejer at overføre "til og fra kort-ideerne" til noget lignende med rensdyr...
god jul.....
Maria

Mette Glerup sagde ...

Wauv - hvor er de flotte!!

LisBethLys... sagde ...

Hold da helt op, Dorit! Den ene er smukkere end den næste... Rigtig glædelig jul til dig fra mig!
-LisBeth.

*Pearls on a string** Dorthe sagde ...

Det er godt nok fine sager, du laver!