søndag den 11. december 2011

Spinat og grape - hvad bliver det næste?

Mad er ellers ikke det jeg blogger mest om, men denne her må I altså se!!


Husbonden kan være frygtelig sund, når det ta'r ham - han koger havregrød med blåbær til sig selv hver morgen - noget han har lært af den mindste trolleunge. Det er SLET ikke mig. Jeg klarer mig med mine koldthævede grovboller.

I dag lavede han denne smoothie af frossen spinat, en grape, lidt rå ingefær og æblejuice. Og så serverede han det for MIG!! Hvad giver I? Men okay, efter lige at have smagt på det, var det måske ikke så værst...

5 kommentarer:

Marianne sagde ...

Til din morgenmad ????
Lyder ikke specielt appetitligt, men jo det er sikkert sundt og man kan jo vænne sig tl meget ;0))

Rigtig dejlig søndag - din er jo ikke nået så langt som min :)

Madame sagde ...

Det lyder vældig sundt og som en smoothie, der kan holde bacillerne på afstand. Jeg har jo været så heldig at smage dine lækre grovboller, så jeg forstår godt, du foretrækker dem frem for havregrød om morgenen :-)

Randi B. Jensen sagde ...

Det lyder godt nok specielt, men nogen gange skal man jo give sig selv lov at smage den slags :-)
Havregrød med blåbær, det kan jeg også li', men jeg koger ikke blåbærerne.

dqpage sagde ...

Det var lige sådan noget jeg også kunne finde på at indtage :o)
hilsen Mona

Elfepigen sagde ...

Uha Dorit...farlig ser den ud,men jeg kan godt tro den smagte ikke så dårligt:)
Dit tæppe ser bare vidunderligt ud...det må bare føles mums....
OG tredje indlæg herfra....hold op sikke nogle smukke perler..og juletræer.

Rigtig god aften til dig og din"grønne"mand :)

Knus og kram herfra