lørdag den 3. november 2012

Craft it forward - dejlige ting

For snart lang tid siden meldte jeg mig til Hannes Craft it Forward. Jeg skulle så sende legen videre, og Gitte med bloggen gitteblinkilde.blogspot.com meldte sig. 
Pia med bloggen mosterpipsprikker.blogspot.com meldte sig også.
Smut over og tag et kig. De damer laver rigtig mange spændende og kreative ting.




Jeg sendte disse to brilleetuier i sælskind og med broderede knapper afsted. Etuierne er foret med quiltet pladevat.
Knapperne har I set i et tidligere indlæg. De er lavet af stofrester, hvorover der er syet på maskine, tilfældigt og med mange farver tråd.







Tilbage sendte Gitte denne syede taske i fine stoffer. Den er nu indlemmet i samlingen - tasker kan man jo ikke få for mange af ;-) Tusind tak, Gitte.










Pia sendte et dejligt etui til enten strikkepinde, eller bedre endnu: mine pensler, når de skal fragtes med. Tusind tak for det, Pia.
Og som Pia skriver - myrer findes nok ikke i Grønland. Nej, det tror jeg faktisk ikke vi har. Jeg er i alle fald ikke stødt på dem :-)

1 kommentar:

Moster Pips sagde ...

Det var godt nok hurtigt det kom derop:0)
Jeg håber du kan bruge det, jeg er vild glad for min brille-pung.
Godt at høre at det går fremad, kender godt det der med at føle sig indelukkede, når man ikke kan komme omkring. Har været sygemeldt siden d. 01.04 og jeg ville blive skør, hvis jeg ikke var kreativ:0))
God weekend.