søndag den 1. september 2013

Besøg af blogveninde

I fredags havde jeg et kort besøg af en medblogger - det var Laila, som var på tur i Grønland med mand og veninde. Som altid var det rigtig dejligt at få ansigt på, og dejligt at lære Laila bedre at kende. Og det svingede lige med det samme - knævren gik og vi kunne såmænd nok være blevet ved ;-)

Jeg fik selvfølgelig ikke taget billeder ;-), Laila er lige nu nordpå i Ilulissat - derfor får I et billede derfra. Håber de har lige så dejligt vejr, som på billedet. Her er det efterår, som i E F T E R Å R!


Nu har jeg efterhånden haft den glæde at møde flere af mine blogveninder, som jeg kalder jer: Marianne, Gitte, Lykke, Kisser, Kirsten, Mona Elisabeth, Stella Dea, Kristine og medblogger Michael- og det er bestemt ikke sidste gang, håber jeg. Jeg håber, at vi kan ses igen - og at jeg får lejlighed til at møde flere af jer derude.

3 kommentarer:

dqpage sagde ...

Åh for et smukt billede !
Jeg var engang 1 uge i Ilusiat - uforglemmeligt !
Og da også hyggeligt sådan at få besøg af blogveninder - som jeg fik en dag i kr.himmelfartsferien :o) Kig endelig forbi en anden gang :o)

Fletværket sagde ...

Tak for sidst. Det var rigtig dejligt at møde dig. Synes vi har så meget til fælles, at vi forhåbentlig mødes igen. I er meget velkommen til Horsens eller Tornby. Og så kommer jeg helt sikkert til Grønland igen. Solen skinner i Ilulissat. Fantastisk indsejling. Sidder nu på hotelværelset og har den mest storslåede udsigt.

Kirsten Søeballe sagde ...

Jeg vil også se frem til et genkik på et tidspunkt Dorit :-)