lørdag den 31. oktober 2015

Sofabord med glas - eget design

I samarbejde med snedkermester Lars Kjær har jeg lavet dette sofabord i ahorn og glas. Dvs. jeg har designet bordet og lavet glasset som en elv, det slynger sig ned gennem bordpladen. Lars har fulgt op på min idéer og udført det fantastiske snedkerarbejde. Det er bare SÅ FLOT lavet. Det syntes jeg lige I skulle se…
Det var vigtigt for mig, at benene var skrå og ikke bare sat på, men linierne skulle gå i et med bordpladen. Og hylden var vigtig, så alt "skramlet" kan ryddes af vejen.
Lars har ladet bomkanterne på træet være indad mod glasset. Det er forarbejdet SÅ fint og præcist!! 
Nærbillede af elven, som slynger sig ned gennem bordpladen. Boblerne er lavet med kobberoxid.


9 kommentarer:

Lykke Thomsen sagde ...

Det er fantastisk flot, og imponerende hvor kreativt du tænker, og får det ført ud i virkeligheden. Respekt.

Sylke Feldhusen sagde ...

Utrolig fint og elegant utført!

Helle Marqvertsen sagde ...

Respekt til jer begge to. Super smukt arbejde passer som fod i hose
Kh Helle

Lydert sagde ...

Wauw, hvor er det smukt

Den gamle krage sagde ...

Det er bare så fantastisk flot, det bord.
Jeg ville sådan ønske, det passede i vores interiør - men det gør det desværre ikke.
Og det er vist ikke bordet det er galt med, hi hi.

dqpage sagde ...

Det er ikke bare flot - det er helt vildt fantatstisk smukt. Og helt unikt .
Det kan jeg godt forstå du er glad for. Og sikken et samarbejde, hvor alt til sidst går op i en højere enhed :o)

Mitt lille rosa syrom sagde ...

Vakkert!

Ellafanta sagde ...

Det er et flot du har fået lavet

Tina sagde ...

Et fantastisk smukt bord:-)
Der er virkeligt lagt hjerteblod i det bord.
Maria & Tina
"En verden af kunst"