fredag den 27. maj 2011

Ekshibitionistiske fugle...

Vi er en smule ekshibitionistiske - kan du holde ud at se mere på os? 

Nej? Nå, men vi viser os altså frem alligevel! Er du klar?
Jeg har nemlig fået ny frisure i dagens anledning. 
Og forresten - undskyld, at jeg taler med mad i munden!

Nej, jeg er ikke en ørn - jeg er bare en lille bitte fugl på 10 cm. 
En ørn kan jo ikke være i sådan en lillebitte skål, vel?

Jeg KAN være lidt genert en gang imellem...

Men oftest er jeg bare glad og synger på livet løs 
- ja, det vil sige, lige nu har jeg munden fuld af mad!

Jeg har lidt ondt i maven - der bliver simpelthen serveret 
SÅ meget god mad her på Restaurant Pip.

Jeg vil gerne rette en kærlig tak til mine værter og til dig, der kiggede med. 

Hav en dejlig weekend.

5 kommentarer:

Kisser Laptern sagde ...

Er det også makro-fotografier?

Glædelig weekend til dig & dine.
Kirsten

Jens Andersen sagde ...

FLotte billeder af søde små fugle :-)

Vores have sagde ...

Super gode billeder af smukke fugle.
Ha´en god week-end.
Knus Hanne Bente

Madame sagde ...

Lille gråsisken, hils din fotograf og ønsk hende en rigtig god weekend :-)

Unknown sagde ...

Jo, tak vi kan sagtens holde sådan en lille fotogen fugl ud - især med fugle-hviskeren bag kameraet, det bliver ALDRIG kedeligt ;o)