mandag den 10. marts 2014

Lær at male på din ferie - og så kan du vinde min plakat her

Så er det tid at tænke på efterårets ferie - tag på ferie på den skønneste græske ø og lær at male sammen med andre der interesserer sig lige så meget for at male som du.

Tag ned og oplev Folegandros, stadig uspoleret og med landsbyen Chora, som nævnes som en af verdens 7 smukkeste og omgives af noget af verdens klareste krystalturkise vand. Øen ligger lidt nord for Santorini og i nærheden af Ios. Jeg har skrevet om den her og her.

Jeg underviser i akrylmaling fra 19. - 25. september - måske lidt mere, det får vi at se.
Læs om kurset her. I september er det stadig dejligt varmt og behageligt med en liflig brise. 
Der er undervisning om formiddagen og man har fri om eftermiddagen. Og vi går ud i Chora og spiser om aftenen til rimelige penge på byens små, meget, meget hyggelige torve.

Det er stadig en drøm, der kan gøres for få penge - det er ret billigt, faktisk. Prisen for kursus med udflugter og hotelophold er 1685 kr. og man kan rejse via Athen eller Santorini med Norwegian for omkring 800-1200 kr. pr. vej. Flyturen tager omkring 3 timer.

Flyver man via Athen sejler man fra Piraeus havn tidlig morgen, så det er bedst at overnatte i Piraeus på et billigt hotel 10 minutters gang fra færgelejet. Turen tager 3-4 timer med hurtigfærge. Rejser man via Santorini tager sejlturen under 1 time. Prisen for en færgebillet skal lægges oveni.

Jeg er gerne behjælpelig med oplysninger omkring rejse, og har man lyst kan man måske også følges med mig. I hvert fald den ene vej - jeg vil nok være der lidt længere end selve kursus-ugen.

På øen bor vi på det hyggeligste og skønneste lille hotel hos Anne og Fotis Papadopoulos, som nu har kørt De Græske Feriekurser i 30 år. Læs om Hotel Ampelos her.


HJÆLP MIG MED AT PROMOVERE DETTE KURSUS OG VIND DENNE PLAKAT.
Plakaten måler 70 x 100 cm og jeg har skrevet om den her.

Du deltager i lodtrækningen ved at lave et opslag om kurset på din egen blog, og lægge en kommentar her. Den 1. august trækker jeg lod blandt alle kommentatorer.

Er der nogen af jer læsere, der rent faktisk tilmelder sig kurset - så kunne der måske falde en plakat af til jer, hvis I er interesserede?! :-)

3 kommentarer:

dqpage sagde ...

Det lyder helt bestemt fristende. Vi har tvungen ferie på nogle andre tidspunkter - men fristet, det er jeg :o)

Fletværket sagde ...

Så har jeg opslået kurset på min blog - håber der bliver deltagere nok i år.

Unknown sagde ...

Jeg har ikke en blog - Kan jeg så ikke deltage? johannesoeenaldal@gmail.com