lørdag den 9. oktober 2010

STØT og VIND - rigtig god sag - en sag for os alle

Frk. Storm har oprettet en blog, hvor vi kan donere lyserøde ting til Kampagnen Støt Brysterne. Læs om hvordan du deltager her.

Jeg har sendt disse 3 ting afsted til præmie-puljen:

1. Brystsløjfen i ny udgave: Broche i (hjemmefarvet) sælskind med pynt af sort lavaperle fra Island og polarræveskind. Begge skind fra Grønland. 8-9 cm høj


2. Voodoo nålepude hæklet i bomuld. Kugle af uld i midten og fyldt med "bamsefyld". Ca. 13 cm i diameter.

3. Lækkert blødt etui til Iphone eller lignende telefon. Strikket i peruviansk uld (dominostrik) og filtet til passende størrelse. Kan evt. også bruges til lommekamera.


STØT og VIND.
Eller støt ved at donere lyserøde præmier.

4 kommentarer:

Else Marie sagde ...

Hvor din broche bare fin, laver du nogen i lilla, så kunne jeg bruge en til min vinterfrakke.

Louise sagde ...

Sikke fine ting du har lavet og hvor er det en god idé, jeg tjekker lige frk Storm.
God søndag

Anita Tørmoen sagde ...

Dette var flotte premier du har strikket til en viktig sak.

Fru Olsen sagde ...

Else Marie: Jeg har lagt en lilla broche på min butik på amio.dk.