tirsdag den 26. oktober 2010

Skulpturelle filtede skåle (samt DIY)

Min fridag i går blev brugt til at lave skulpturelle filtede skåle - hermed mener jeg skåle, som faktisk er kunsthåndværk, helt unikke og ikke brugsskåle.

Jeg fik samtidig lavet en DIY, så du også kan forsøge dig.

Du finder DIYen her - den viser tilblivelsen af en af de små skåle herunder.

Denne store skål er helt unik og lavet i olivengrøn og gyldent uld med strejf af blåt og med cremefarvet inderside.


Stor skål i sort og hvid uld med strejf af turkis, gul og grøn krøluld.
Samme skål set fra 4 forskellige vinkler.
Tre forskellige små skåle i hvid, lilla, grøn og turkis.



Mon de kan sælge på Amio.dk?

7 kommentarer:

Marianne sagde ...

Hold da helt op hvor er de smukke, så jeg tror på de kan sælges på Amio :)
Har ikke tidligere skrevet, men ofte været forbi for at se til dine malerier - de er så smukke.
Det er en helt vidunderelig blog du har, hyggee mig vældigt når jeg kommer forbi.
Mange hilsner Mariannel

Kristine sagde ...

De duer helt sikkert.
De er så flotte.
Hvor store er de?

KirstenK sagde ...

Nej hvor er de flotte... Meget smukke farver og former...selvfølgelig kan de da sælges...

Fluesvampen sagde ...

Jeg tror også godt de kan sælges, de er jo meget smukke.

Mette Lykke sagde ...

Meget, meget smukke.. Er der lys i dem, det er som om at lyset skinner igennem..
Til salg med dem !

Anita Tørmoen sagde ...

Dette var kjempeflotte små kunstverk. Vakkert med lyset inni:)

Michael Seeger Hanmann sagde ...

Skønne produktioner Dorit, helt bestemt dekorative.
God aften i det nordlige.