lørdag den 16. oktober 2010


TAK til jer, der deltog i min lille Bare-fordi-give-away. Min husbond trak de to vindere blandt dem, som havde svaret rigtigt: nemlig at jeg har en ruhåret gravhund og hun hedder Ronja. Som én sagde - det kan vist ikke være forbigået nogens opmærksomhed :-)

Da jeg tog billederne sagde min husbond: "hvem mon har det mest sjovt med det her?" 
Okay, jeg synes det er sjovt
jeg nyder at blogge
nyder alle de dejlige mennesker jeg kommer i kontakt med
nyder al den inspiration jeg finder rundt omkring på andres blogge
ligesom jeg håber, at jeg bidrager med inspiration
- nyder fællesskabet
TÆNK den tanke, at vi ikke bloggede?
Så tak alle sammen fordi I gør det!



Vinderen af den filtede skål blev:

Garn og Glas

Vinderen af den trekantede strikketaske blev:

reSIRIkulert

Send mig jeres adresse på doo (snabel a) tele (punktum) gl, så sender jeg fluks pakkerne afsted.

PS: Nogen har spurgt om jeg vil lægge en DIY ud om, hvordan jeg laver skålen. Det arbejder jeg på!

4 kommentarer:

Anita Tørmoen sagde ...

Gratulerer til vinnerene:)

Unknown sagde ...

ihh. Stort tillykke til vinderne. Er kun en lille smule skuffet...Dén skål ville dælme ha været fin herhjemme..
God Lørdag til jer alle.

Fluesvampen sagde ...

Tillykke til de 2 vindere og ja, sådan en DIY vil da være fantastisk. Smukt er det nu med en lodtrækning der har den baggrund :-)

garn og glas sagde ...

Ih, stort tak til din dejlige husbond for at fanget min lille lap.
Glæder mig SÅ meget til at se den filtede skål IRL.
Har fluks sendt dig en mail.

Conny