mandag den 8. november 2010

Hæklet sjal gør Lykke - og taske af landkort

Dette flotte sjal har jeg købt af Lykke. Hun var så sød, at bringe det ind til Klaus ombord på husbåden Ragna i København. Så stor var min glæde, da Klaus havde det med hjem i torsdag.

Det er ikke ret nemt, at fotografere, når man er alene hjemme, 
men I kan da godt se sjalet, ikk'?
:-)

Muffediserne / håndledsvarmerne har en god veninde strikket til mig.

Flotte farver.


Har også helt glemt at vise denne taske som Anne Dorthe har syet til mig af et skolekort.
Den er bare SÅ sej. Og kan rumme en masse.


3 kommentarer:

violykke sagde ...

Og som det klæder dig :0)

Michael Seeger Hanmann sagde ...

Dejlige ting Dorit, og varme ser de ud, dejlig praktisk taske, jeg benytter mig også af spejlfotografering, længe leve computerredigering.
God aften.

Birgitte sagde ...

Hvor er det da bare en super lækker taske. Sådan en gad jeg godt at eje :o)
Mvh Birgitte